Nieuw in Viadesk: Nieuws-module, verbeterde zoekfunctie en design-verfijningen
Hans Koekkoek ·
Productnieuws ·
Laatst geupdate op 2 april, 2015
Als je een intranet-manager vraagt wat het doel is van het intranet, dan is het antwoord bijna altijd: sneller informatie kunnen terugvinden, efficiënter samenwerken en beter intern communiceren. Met de Viadesk
lente-update, nu beschikbaar voor alle gebruikers, spelen we daar gericht op in met drie grote verbeteringen.
1. Intern communiceren met de vernieuwde Nieuws-module
De nieuwe Nieuws-module in Viadesk from
Viadesk on
Vimeo.
Met berichtafbeeldingen, uitgelichte artikelen, drie weergave-opties, een carrousel, en een vernieuwde artikelweergave biedt de Nieuws-module alles wat anno 2015 van een social intranet verwacht wordt. Wat maakt de vernieuwde Nieuws-module mogelijk?
- De communicatie-afdeling kan makkelijk intern nieuws delen op het intranet.
- Binnen een groep kan een intern blog van experts of management worden opgezet.
- In Lijst-weergave is de Nieuws-module perfect voor het compact delen van project- of team-updates.
Lees meer over de nieuwe mogelijkheden.
2. Slimmer vinden met de verbeterde zoekfunctie

Niet alleen is de zoekfunctie overzichtelijker en slimmer geworden, dankzij het nieuwe filterpaneel is het nog makkelijker om in grote hoeveelheden zoekresultaten snel te vinden wat je zoekt. De
support pagina Zoeken in Viadesk legt de verbeteringen uit.
3. Gebruiksvriendelijker design
Ook het design van Viadesk is verfijnd, met een focus op gebruiksvriendelijkheid. Het algemene lettertype is vergroot, waardoor teksten makkelijker leesbaar zijn. Inhoud, menu en widgets worden nu in duidelijk gescheiden blokken getoond, zodat gebruikers direct zien welke informatie belangrijk is.
Feedback?
We zijn benieuwd hoe de nieuwe mogelijkheden bevallen. Heb je feedback, ideeën of verbetersuggesties? Neem gerust even
contact op.