Taakfunctie in Viadesk app maakt projectbeheer eenvoudiger

Hans Koekkoek · Productnieuws · Laatst geupdate op 11 maart, 2020

Steeds meer bedrijven en organisaties werken locatieonafhankelijk en papierloos samen. Met de Viadesk app ondersteunen we dat zo goed mogelijk en vandaag zetten we op dat vlak een nieuwe stap: taakbeheer is per direct toegevoegd aan de Viadesk app. Op deze manier wordt projecten beheren nog eenvoudiger.

Download de laatste versies in de App Store (iPad, iPhone) of Google Play store (Android).

Nu bijna iedereen voor werk en privé een smartphone (en steeds vaker een tablet) gebruikt, is het logisch dat je daarop in één oogopslag de status van projecten kunt raadplegen. Makkelijk natuurlijk, maar met de nieuwe taakfunctie in de Viadesk app kun je nog veel meer.

Wat kun je met de nieuwe taakfunctie?

  1. direct nieuwe acties toevoegen aan een project na overleg met een klant
  2. snel inzicht krijgen in de status van een project voordat je een projectoverleg inloopt
  3. tijdens een teamoverleg direct zien welke acties van het vorige overleg al zijn uitgevoerd
  4. en natuurlijk onderweg nieuwe acties toevoegen en uitgevoerde acties meteen afvinken

Hoe dat zou kunnen werken laten we in deze video zien:

Feedback?

We zijn benieuwd hoe jullie de taakfunctie toepassen en of deze nieuwe functie bevalt. Heb je vragen of feedback over de app? Neem gerust even contact met ons op.